Vaše firma zavírá. Ptáte se proč? Nemáte totiž lidi!

Omlouvám se za sugestivní marketing a jeho nekalé praktiky, ale z posledních diskuzí, průzkumů a konferencí s různými společnostmi mám pocit, že je na vše dostatek času, ale to bohužel není. Na personální marketing nebo projekt vašeho employer brandingu, či koncept zaměstnanecké značky nebo personálního auditu, bude v roce 2020 už pozdě. Ptáte se p…

Celý článek: https://www.kmosek.com/v-roce-2018-vase-firma-zavira-ptate-se-proc-nemate-totiz-lidi/?feed_id=23065&_unique_id=621bbe060d27b

#Interimakrizovýmanagement #Personálníagentura #Personálnímarketing
#Personálnímarketing #sugestivnímarketing

Autor: Petr Kmošek

Nábor skrze počítačové hry, nevěříte?

Novinka z roku 2015 je zde. Společnost Uncle Grey, hledá pro své klienty novou a atraktivní formou své IT talenty. Jejich originální způsob má již 50 nových žádostí o práci do jejich týmu. Co vy? Nezkusíte to také?
Nábor a počítačové hry

Zdroj: Steam

 

Celý článek: https://www.kmosek.com/nabor-skrze-pocitacove-hry-neverite/?feed_id=22932&_unique_id=621a6b894e40d

#Personálnímarketing
#Ingamejobrecruitment #Náborpočítačovéhry #Recruitingindustry #Recruitment

Autor: Petr Kmošek

Jak nejlepší firmy používají náborový marketing?

45% společností tvrdí, že zlepšení vnímání a zkušenosti kandidáta z výběrového řízení je nejvyšší prioritou pro rok 2016, podle nové zprávy společnosti Aberdeen Group. Proč? Protože kandidáti nyní zkoumají zaměstnavatele a jsou vzájemně propojení na více kanálech najednou, než tomu bylo předtím.
Úspěšný náborový marketing
Tato infografika čerpá z…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-nejlepsi-firmy-pouzivaji-naborovy-marketing/?feed_id=22799&_unique_id=621919c52b1c2

#Personálnímarketing
#Grafika #HRmarketing #HRstudie #Infografika #Náborovýmarketing

Autor: Petr Kmošek

Vyprávění příběhů v personálním marketingu funguje!

Je zde snad někdo, kdo nemá rád dobrý příběh? Lidé jsou už trochu unaveni sledováním prezentací v PowerPointu a bannerů, lidé chtějí emoce a vyprávění příběhů. V personálním marketingu toto funguje vždy skvěle. Tím, že nasloucháme a pamatujeme si poutavé příběhy a situace. Toto je to, čím se tyto rezonující příběhy odlišují od ostatních.
Vyprávění…

Celý článek: https://www.kmosek.com/vypraveni-pribehu-v-personalnim-marketingu-funguje/?feed_id=22674&_unique_id=6217c829d8c91

#Personálnímarketing #Značkazaměstnavatele
#Firemníznačka #Personálníznačka #Storytelling #UPS #Vyprávěnípříběhůvpersonálnímmarketingu

Autor: Petr Kmošek

Marketing pro personalisty? Jak na sociální sítě?

Přibližně každý čtvrtý personalista v Česku vyhledává potenciální zaměstnance na LinkedInu, případně Twitteru. Klasický způsob náboru zaměstnance, kdy je vystaven inzerát a čeká se na reakce uchazečů, se pomalu vytrácí.

Přečtěte si také: Personální marketing a strategie vašeho náboru
Marketing pro personalisty
Personalisté by si měli uvědomit,…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-na-socialni-site-pro-personalisty/?feed_id=22550&_unique_id=6216744dceafc

#Personálníagentura #Personálnímarketing
#HR #HRmarketing #HRspecialista #Marketingpropersonalisty #Prácepersonalisty #Sociálnísítě

Autor: Petr Kmošek

Co je to Emoji/ Emodži marketing?

Obyčejný a nudný text, je již minulostí. Vizuální obsah je v lidském mozku zpracováván lépe a rychleji. Zpracujeme vizuální informace dokonce až 60,000x rychleji než je samotný text.
Emodži marketing
V počátcích internetu bylo psané slovo nejlepší metoda, jak upoutat pozornost návštěvníka, ale dnes jsme schopni zpracovat 5x více informací než pře…

Celý článek: https://www.kmosek.com/co-je-to-emoji-emodzi-marketing/?feed_id=22423&_unique_id=621521f026136

#Personálnímarketing
#Emodžimarketing #HRmarketing #Marketing

Autor: Petr Kmošek

Video: Kodex Bushido

Rytířství jest květinou, která ještě na půdě Japonska tak domácí, jako její symbol: Třešňový květ. Není však suchým druhem staré cnosti, který jest v herbářích našich dějin uchován.Jest mezi námi živou bytostí, plnou síly a krásy, která ač nebere na se nic hmotného, přece atmosférou naší morálky proniká a nás přesvědčuje, že jsme dosud v moci …

Celý článek: https://www.kmosek.com/video-kodex-bushido/?feed_id=7802&_unique_id=6182a46247d55

#Osobnírozvoj
Autor: Petr Kmošek

Jak být více produktivní?

Pokud jde o naši produktivitu, všichni čelíme stejné výzvě a to té, že den má pouze 24 hodin. Přesto se zdá, že někteří lidé mají dvakrát více času než ostatní nebo alespoň mě to již párkrát napadlo. Oni mají zkrátka mimořádnou schopnost dělat věci jinak. Dokonce i když mají více souběžných projektů, dosahují svých cílů bez zbytečného odkladu.Všich…

Celý článek: https://www.kmosek.com/jak-byt-vice-produktivni/?feed_id=6618&_unique_id=6177fdcd33479

#Osobnírozvoj
Autor: Petr Kmošek

Úspěch díky vytrvalosti. Ray Kroc a McDonald’s

Otec Raye Kroca byl český emigrant a pocházel z vesnice Stupno (oprava v mém videu), kousek od Plzně. Ray byl velice aktivní dítě, a tak se jeho matka rozhodla, že ho začne sama vyučovat na klavír. Do školy nerad chodil, protože měl pocit, že mu informace získané ve škole v jeho životě nepřinesou příliš užitku. Jeho klíčem k úspěchu byla především …

Celý článek: https://www.kmosek.com/uspech-diky-vytrvalosti-ray-kroc-a-mcdonalds/?feed_id=6025&_unique_id=6172b25815234

#Osobnírozvoj
Autor: Petr Kmošek